In Dimineata devenirii

e dimineata devenirii mele. m am trezit intr o hainuta de copil, ce si astepta mangaierea pe cap, pentru ca a fost cuminte si a mancat tot din farfurie.
 ma uit in jur si iarna nu stie ca eu o vad deja, chiar daca ea mai intarzie. Mi e cald in suflet de la neaua ei, si de la albul ei ma dor ochii, dar e bine.
  Am cutreierat niste desenate animate din copilarie si mi le am pus in fata mea. Le am examinat atent si uite ca am descoperit toata industria , toate tehnicile prin care imaginile apareau acolo, pe ,,ecranul''   acela mare si rece. Acum, culmea, are culori.
 e ploaie si foc, in aceasta dimineata, pe aripi de suflet, pe unde de copil si femeie, pe maini si in inima...
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini