Asa i ca e bine sa intineresti, tanara domnisoara?









  Viata este ceea ce se intampla la tine in suflet , de fapt. Ea este  bucurie, splendoare, dar si tristete din cand in cand, caci  intr o bucatarie  trebuie sa existe din toate ingredientele  ca sa existe ..gustul.
  Acum ceva timp, ma uitam in oglinda, si nu cunoastem chipul ce era reflectat acolo, era atat de strain incat am inceput sa I caut chipul domnisoarei al carei suflet il ratacisem de fapt.
Era un fel de promoroaca amestecata cu praf, si nu reuseam sa stiu cine e fata din oglinda. Prima data am dat vina pe ziua grea pe care o avusesem, apoi mi am zis ca nu e natural si trebuie sa fiu eu de vina. Am tacut, ingandurata si mi am promis.
 Ca o sa mi intineresc sufletul. Sau ca nu o sa l mai imbatranesc vreodata. Cu nici macar un oftat.

   Am alergat cu toate vitezele inspre mine, ca spre un loc drag la care te reintorci dupa mult timp, un loc unde te napadeste o liniste cumplit de mangaietoare si te prinde curcubeul pe care altii nu l vad . Am zambit, chiar daca mai aveam sa revin in acel loc, aveam sa mi mai tin mie de urat , aveam sa mai plang ..de fericire  . Peste cateva zile, nu am am mai vrut sa plec de acolo.
 Mi am gasit fata indreptata spre un geam. Soarele era dupa el, se tinea sa mi spuna mie nu stiu ce poveste si eu il ascultam cu pletele lasate in vantul de vara. Eram acasa la Fericire. Eram,, acasa’’ cu mine. 
  Am privit din nou in oglinda si m am intrebat :,, Asa I ca I bine sa intineresti?’’
  Suntem tineri dar nu gasim de multe ori timp sa zambim, sa ne bucuram, si imbatranim . Batranetea apare prima data in suflet, apoi pe chip. In ziua in care nu poti rade , ai  imbatranit. In ziua in care nu esti copil, ai murit deja.
     Nimeni n o sa te intinereasca vreodata cu vreo licoare. Singura licoare este fericirea, este bucuria ce este stiuta de suflet ,  potiunea magica ce spala toate murdaria , toate necazurile, si lasa totul imaculat. Fercirea nu se fabrica decat din fiinta ta, din adevarul luminii tale interioare cu care te a inzestrat Dumnezeu atunci cand a creat planul vietii tale....De vrei fericire , alearga catre sufletul ce tanjeste sa ti mangaie existenta cu capacitatile lui..
   Fii bland/a cu tine, lasa ti  timp de toate, dar cel mai important, lasa ti destul timp din viata pentru A FI FERICIT!
    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dans de imagini

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.